fotbolls match

Jag har spelat fotbolls match och de gick inte superbra men det händer i bland.Jag var forward första halvlek och då gjorde jag inga mål men det ståg  2-1 till dom andra.Sen var jag back och gjorde nästan mål men vart glidtacklad,fast dommarn såg inte.Till slut vart det 4-2 och vi förlora.Sen på dan va vi hos min mammas jobb hon jobbar med dementa människor och det var kul  tyckte jag,jag lekte med mammas jobbarkommpis barnbarn.Vi spela dataspel.just nu kollar jag på james bond fast jag vet inte vad den heter:)Jag gillar james bond filmerna.Jag åt korv idag bara ett exembel för jag har gjort så mycket och bara en sak till att jag såg en fisk som vägde 19 kilo.   :) <3image16


Kommentarer
Postat av: pauline

blää, james bond, jag gillar INTE dem filmerna :p

2008-06-01 @ 15:19:16
Postat av: Moster Jessica

Hej söta Jacob:-)
Vilken fin blogg du har!
Nu har jag lagt till den som min favorit så nu får du skriva så pennan glöder eller tangentbordet kanske i detta fall;-)
kram Jessica

2008-06-01 @ 21:03:44
Postat av: Mimmi

Hur många syskon har du? D§et kanske bara är granis?
Ska det bli skönt med sommarlov?

2008-06-02 @ 21:10:55
Postat av: Linnea

Ojj :p 19 kilo ;)

2008-06-03 @ 22:24:33
URL: http://www.LinneasVardag.blogg.se
Postat av: beg for more

kan du inte uppdatera, gillar ju din blogg :D

2008-06-09 @ 17:41:36
URL: http://begformore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0