Födelsedagen 16 juni

Jag vill tacka för alla grattis kommentarer. Jag har fått en ny mobil hade en jätte gammal förut,och man har fått sverige saker hatt,halsduk och en riktig matchtröja,böcker,innebandymål och en bläckpenna som man kan sudda med , pengar,PLUS lite till. Jag har inte ätit tårta bara kakor som mamma bakat för jag kan inte baka.Det har varit roligt idag för min moster kom hitt och åt pankakor. Fast jag fyller bara 5 minuter efter den 15juni,och jag blir väldigt glad när många säger i sin blogg att jag fyllde år idag.                    sony ericsson W610i

Kommentarer
Postat av: Moster Jessica

Jag säger Grattis igen o tack för senast...Din brorsas tjocka pannkakor var goda men mäktiga;-)

Nästa gång vinner jag i fotboll o basket;-)måste bara öva lite mer....

Glöm inte att ha på dig match-kläderna nu imorron när Sverige ska spöa ryssarna..en riktig ryssssare huuuu



kram Jessica

2008-06-17 @ 16:34:35
Postat av: Pappsen

Vi åt tårta i Söndags,glömt det?

2008-06-17 @ 17:58:19
Postat av: Linnea

Vilken fin mobil du har fått :)

2008-06-19 @ 12:56:24
URL: http://linneasvardag.blogg.se/
Postat av: beg for more

jävlar, nio år och en sån bra mobil? jag var typ elva när jag fick min första mobil som jag delade med min brorsa. mobilen var skitdålig också :p

men din var snygg i alla fall :)

2008-06-24 @ 14:19:57
URL: http://begformore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0