HAHA!!!!

Två pojkar satt i sandlådan.En tant kom och frågade den ene pojken:-Och vad  heter du min unge lilla man,den andre pojken sa: säg inte Ola.
två mjölkpaket tillvarandra:vad är de me dig,jag är sur.
hotellgästenvilken ful tavla som hänger där ,ursäkta det är en spegel.
va gör de snåla om det blir kallt sätter sig runt ett ljus vad gör de om de blir riktigt kallt tänder ljuset.
Varför öppnar blondinen mjölkpaketet i buiken?det står ju öppnas här.
Bellman skulle  se en fotbolls match, men ville inte betala inträde så han klättrade upp i ett träd.plösligt tappade han taget och föll ner. En massa folk sprang fram till honom och frågade hur gick det?då sa bellman 2-1 till djurgården.
Bellman och en tysk satt och skröt.Tysken sa det var jag som byggt alperna.det är väl ingenting det var jag som slog ihjäl Dödahavet.
Bellman,norrman och tysken skulle tävla vem som kunde kissa högst upp på kinesiska muren.Tysken kissa en meter upp på muren och norrmannen tre meter.Bellman kissade i byxorna och tog fram kalsongerna och kastade den längst upp på kinesiska muren.
Varför föddes inte jesus i norge för man kunde inte hitta tre vise män.
Harald frågade Ole om det blixtra hemma hos dig igår vet  inte jag vvar hos grannen hela kvällen.image14


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha

2008-05-25 @ 11:04:34
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: Jenny

Ha en underbar söndag! :D Är det sol hos dig? Här skiner solen! :D

2008-05-25 @ 11:05:39
URL: http://www.penajs.blogg.se
Postat av: Linnea

Haha, dom va roliga ;)

2008-05-25 @ 16:27:17
URL: http://www.LinneasVardag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0