OJ DÅ

Förlåt, förlåt. Jag har vart i grekland elr Zakynthos,där de var varmt runt 33 varje dag,det är därför inte jag skrev på ett tag fast nu kommer jag med skrivningen igen. Jag såg sköldpaddor där dom var coola. Jag åt tre olika mat rätter på hela veckan där och det var pizza, pomes med chiken nuggets och grillat kött med pomes. Jag badade varje dag i poolen och i medelhavet ibland, det var jätte salt vatten där så jag dök inte där. Jag var på Öland också i en vecka och jag var inte hemma länge mellan Grekland och Öland. Jag kom hem idag klockan ca:3 på natten för vi började åka 9 vid borgholm. Det var kul där för jag fick se leona lewis,E.M.D Charlotte perelli,Anders ekoborg,Brolle och linda bentzing och alla sport känndisar. Jag avslutande med att springa victorialoppet och det var 2 kilometer långt, jag sprang på 10:35 alltså min bästa tid på ett 2 km lopp. här är lite bilder från resan.


Kommentarer
Postat av: Gubben

Härligt att du är tillbaka! Saknat dig. Bra sprunget av dig.

2008-07-16 @ 20:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0